fbpx

Miért minket válasszon?

Miért érdemes velünk dolgozni?

Széles körű tapasztalat külföldön és belföldön egyaránt

Számtalan külföldi és belföldi rendezvényen szerepeltek már profi módon hostesseink a legelegánsabb gálaeseményektől kezdve a különféle családi napokon keresztül a protokollrendezvényekig. Ezért széleskörűen ismerjük a legtöbb esemény hostess igényeit.

Pontos, tapasztalt, profi hostess csapat

Tudjuk, hogy egy rendezvénynél a logisztika és a megfelelő időzítés a legfontosabb. Ezért méltán büszkék vagyunk arra, hogy hostesseink mindig pontosan, a megfelelő létszámban jelennek meg a rendezvényeken. Gördülékenyen és rugalmasan tudjuk kiszervezni munkatársainkat.

Stabil hostess csapattal dolgozunk, így pontosan tudjuk, hogy ki mely rendezvényeken tud a legjobban teljesíteni. Saját 30-35 fős állandó állományunk mellett olyan 500-600 fős adatbázisból tudunk hostesseket mozgósítani, akik tapasztaltak és számtalanszor dolgoztunk már velük. Ezért Önnek nem kell amiatt aggódnia, hogy tapasztalatlan vagy nem megfelelő hostesseket szolgáltatunk rendezvényére.

Hostess kiszervezés akár már másnapra is!

Nálunk szinte sosem késő lebeszélni a megfelelő hostess csapatot. Akár már egy másnapi rendezvényre is gyorsan és gördülékenyen kiszolgáltatjuk a megfelelő hostesseket!

Az ügyfél az első

Minden kérést meghallgatunk, és azon vagyunk, hogy a lehető legjobban megvalósíthassuk. Minden esetben az ügyfél igényére szabott hostess csapatot állítunk össze, és 10 fős létszám felett saját költségünkön automatikusan biztosítunk Supervisort a rendezvényre. Hostesseink felkészítésére minden rendezvény előtt nagy gondot fordítunk. Magánszemélyek és cégek megrendelései mellett állandó partnerekkel is szívesen dolgozunk.

Az alaposságra törekszünk

A rendezvények világában elengedhetetlen a megfelelő személyzet biztosítása, legyen az SZÓRAKOZTATÓ, ÜZLETI, vagy REKLÁM célzatú esemény. Épp ezért rendszerint azt tanácsoljuk, hogy az árajánlatkérést követően, telefonon is keressék fel irodánkat, hogy kapcsolattartóink, felmérve az adott cég igényeit, a legtesthezállóbb ajánlattal szolgálhassanak.

A megbízás kezdetétől a kapcsolattartás folyamatos. Ügynökségünk tanulmányozza vállalkozása profilját, és felkészíti a hostesseket, hogy a lehető legprofesszionálisabb szolgáltatást nyújtsuk.

Ha felkeltettük érdeklődését, várjuk szíves megkeresését!

Mibn segíthetünk?

Az Invita egy olyan hostess ügynökség, amely mindig szem előtt tartja a minőséget és a megbízhatóságot. Magas minőségű szolgáltatást pedig csak megfelelő tapasztalattal és felkészült csapattal lehet nyújtani. Cégünk széles körű tapasztalattal rendelkezik a különféle típusú rendezvények terén. A fesztiválok, promóciós események, termékbemutatók és konferenciák mellett olyan rendezvényekkel kapcsolatban is bőséggel van tapasztalatunk, amelyeken kiemelkedően fontos az alapos felkészültség. Pontosan ezért a különféle díjátadók, konferenciák, kongresszusok, gasztronómiai és céges rendezvények, kiállítások, illetve partneri találkozók lebonyolítását is készséggel vállaljuk.

SUPERVISOR

Cégünk örömmel tájékoztatja, hogy 10 fő felett ingyenes supervisort biztosítunk rendezvénye teljes időtartamára. Ezáltal garantáljuk a zökkenőmentes lebonyolítást és a vendégek maximális elégedettségét. Tapasztalt supervisoraik segítenek a csapat koordinálásában, így Ön nyugodtan élvezheti az eseményt.

Egy rendezvény megszervezése kapcsán gyakran alkalmazzák a supervisorokat, hiszen ők azok, akik gördülékennyé teszik a rendezvény alatt a hostessek munkáját. Támogatják az operatív munkát, megszervezik a feladatokat, hogy az Ön rendezvénye számára hostesseink legjobb formájukat nyújthassák.

TAPASZTALT SAJÁT ÁLLOMÁNY

Cégünk büszke arra, hogy tapasztalt, saját állománnyal rendelkezik, ami jelentős előny a rendezvények lebonyolításában. Munkatársaink jól képzettek és képesek hatékonyan együttműködni csapatban, így biztosítva a rendezvény profi kivitelezését. Saját állományunk lehetővé teszi, hogy gyorsan reagáljunk az igényekre, és a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtsuk.

Hostess állományunk összeszokott, tapasztalt kollégákból áll, akik közül mindig az aktuális igényeknek megfelelő csapatot válogatunk össze. Jelenleg több, mint 1500 hostessel tudunk együtt dolgozni, és a legváltozatosabb eseményekre és rendezvényekre kiszolgáltatni őket. A hostess bérlés lehetősége mellett, animátorokat is ki tudunk szolgáltatni különféle ifjúsági- és gyermek rendezvények idejére.

MUNKÁK SOKSZÍNŰSÉGE

A munkáink sokszínűsége lehetővé teszi számunkra, hogy különféle rendezvényekhez alkalmazkodjunk, legyen szó üzleti konferenciákról, gálavacsoráról, esetleg díjátadóról. Hossteseink különböző rendezvényeken szerzett tapasztalatai révén rugalmasan kezeljük az egyedi igényeket. Ez a sokszínűség nemcsak a szolgáltatásainkat gazdagítja, hanem hozzájárul az ügyfelek elégedettségéhez is.

Kifejezetten kedveljük a kreatív megoldásokat, ezért akármilyen különleges elképzelése is van egy esemény kapcsán, keressen minket bizalommal! Az Invita előtt nincs lehetetlen, ha a hostess szolgáltatás megszervezéséről van szó, vegye fel velünk a kapcsolatot, és beszéljük meg az egyedi elképzelését!

4 ÓRÁN BELÜI AJÁNLAT

Cégünknél a hivatali munkaidőn belül érkező árajánlatkérésekre garantáltan 4 órán belül válaszolunk. Ezzel biztosítjuk, hogy ügyfeleink gyorsan és hatékonyan hozzáférjenek a szükséges információkhoz. A gyors reakcióidő lehetővé teszi, hogy Ön zökkenőmentesen tervezhesse meg rendezvényét.

Amennyiben igényli, tapasztalatunkból adódóan segítséget is adhatunk, amennyiben a hostesseken kívül például rendezvényszervező szakemberre is szüksége volna. Egy rendezvény lebonyolítás sem egyszerű feladat, szívesen adunk hozzá tanácsokat és kontaktokat.

FORMARUHA

Hostess cégünk négy különböző típusú alap formaruhát kínál, amelyeket az Ön igényei szerint választhat ki. Az árak 5 főig 3.500 Ft/ruha, míg 5 fő felett 2.500 Ft/ruha. Emellett egyedi formaruhák készítésére is van lehetőség, hogy rendezvénye stílusához maximálisan illeszkedjenek.

Természetesen ilyen esetekben a hostess szolgáltatás ára nem tartalmazza az egyedi formaruha készíttetését, hiszen ez függ az elképzelésétől. Egyedi formaruháink szinte bármilyenek lehetnek, amit Ön megfelelőnek gondol rendezvénye számára. Például emblémázott ruházat készíttetését is tudjuk vállalni!

Ha felkeltettük érdeklődését, várjuk szíves megkeresését!